Bhudzsbol az utam Dzsunagadhba vezetett (volna). E ket hely kozott ugyanis csak elvben kozlekednek vonatok, gyakorlatilag nem. Illetve csak ahmedabadi atszallassal. Ezert aztan 8 oranyi zotyoges Ahmedbe, ott 3 ora alatt nemi kajalas es netezes. Sikerult a muzulman negyedben egy amolyan igazan sotet helyen igazan finom birkat ennem. Ez errefele ritka finomsag.
Este tizkor aztan megindult az ejszakai Somnath Express es 6 ora alatt meg is tette a majd' 300 kiometeres tavot Dzsunagadhig. Minthogy velhetoen ez volt utolso hosszabb vonatozasom Indiaban meg kell emlekeznem roviden errol az elmenyrol is. Az indiai vasuttarsasag a vilag legtobb alkalmazottjat foglalkoztato cege. Elkepeszto mennyisegu utast mozgat meg az orszagot behalozo palyan viszonylag uzembiztosan. Hetente vannak halalos katasztrofak, de meg igy igen biztonsagosnak mondhato. Legalabb ot osztalyon utzhat itt az ember. Van legkondicionalt elso osztaly, legkondi masod es harmad osztaly, van halokocsi es van masodosztaly. Ezeket a halokocsi kivetelevel mind sikerult ki is probalni. Letezik meg egy legkondicionalt ules osztaly is nemely vonatokon. Az talan a legkellemesebb. Leginkabb a mi intercity vonatainkhoz hasonlit. A legkondi I., II., es III. osztaly abban kulonbozik egymastol, hogy hany ember van egy kupeban: rendre 2, 4, 6. Az I. osztaly luxusahoz tartozik, hogy a kupenak ajtaja is van. Amugy mindenhol adnak agynemut is. Kulonosebb rakter viszont nincs, ezert az emberek az ules ala gyomoszolik be tekintelyes poggyaszukat. Elvben van poggyaszkocsi ahova fel is lehet adni, de ezt kevesen veszik igeynbe. Etkezokocsi nincs. Bizonyos kiemelt jaratokon adnak enni, mint a repulon. A tobbi vonaton az ut elejen jon egy ember, akinel lehet kajat rendelni, amit elobb-utobb meg is hoznak es bizony nem is rossz. Persze teas, meg mindenfele nasis emebrek folyton jarjak a vonatot.
Hajnali 5 volt, mire megerkeztunk atfagyva a legkonditol Dzsunagadhba. Ez a Kathiavad felszigeten elhelyezkedo negyedmillios varos, ahova az ember leginkabb a mellette allo Girnar hegy miatt jon. A mai nap ugyintezessel, pihenessel telt, holnap azonban irany a hegy.